Pressemeddelelse fra OOC – Organisationen til Oplysning om Corona COVID-19

2020-12-29

Advarsel mod den nye mRNA corona vaccine/genterapi – risiko for omfattende skader på befolkningen!
Introvideo: https://www.youtube.com/watch?v=0LNefA_K_B8&feature=emb_logo
Den nye COVID-19 vaccine er ikke traditionel vaccine men en ny teknologi, genterapi, som efter førende internationale forskeres vurdering er forbundet med meget store risici. Den meget korte og overfladiske testning, der er sket, er ikke egnet til at afsløre hvor mange der:

• Dør – muligvis dør en ud af 10.000 der vaccineres.
  • Blive mere syge af vaccinen end de ville blive af corona virus infektionen – formentlig alle der vaccineres, eftersom man normalt ikke får symptomer af smitten, men normalt får symptomer af vaccinen, og ca. 20% får systemiske reaktioner.
  • Udvikler autoimmune sygdomme – formentlig en ud af 1000.
  • Bliver mere følsomme over for corona virus – måske en ud af 10.
  • For kvinders vedkommende: Blive sterile eller mindre fertile. Måske en ud af 10.
  • Dertil kommer at 70% udvikler antistoffer mod polyethylenglycol der angiveligt findes i vaccinen. Dette betyder overfølsomhed for vaccinen, således at efterfølgende vaccinationer vil være forbundet med yderligere fare. Eftersom der kommer en ny corona virus ca. hver 6 md kan dette blive et meget stort problem.

Holder disse tal betyder det at vaccination af 5 millioner danskere medfører 500 døde, 5000 autoimmunt syge, og 500.000 der ikke længere tåler at blive forkølede. Desuden er der fare for at 100.000 kvinder får nedsat fertilitet. 1.000.000 vil få sandsynligvis få systemiske bivirkninger.

Eftersom corona, som jo er forkølelse uden nogen overdødelighed, og derfor slet ikke kan anses for farlig, er det helt ude af proportioner at udsætte befolkningen for disse enorme risici.

Vaccinationskampagnen af befolkningen bør AFLYSES eller i det mindste UDSÆTTES indtil disse risici er kulegravet og faren fundet ikke at være til stede.
Der henvises til hjemmesiden WWW.OOC.ONE for yderligere information.

Søren Ventegodt
Formand for OOC